پشتیبانی

کانال تلگرام ما
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
Fa | En

هواکش بین کانالی در مدل های مختلف با بهترین کیفیت و قیمت

خرید انواع هواکش بین کانالی : نیاز به فن و دستگاه تهویه و هواکش در همه ی صنایع و حتی در منازل حس می شود. هواکش ها و دستگاه های تهویه انواع و اقسام متفاوتی دارند که هر کدام مناسب با نوع استفاده و مکانی که از آن استفاده می شود تولید و به بازار عرضه می شود. جهت تهویه هوا و گردش هوا در ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری و ...  از هواکش خانگی و در محیط کارخانه ها و مراکز تولیدی بزرگ به دلیل گستره بودن محیط  از هواکش صنعتی استفاده می‌شود.

حال در بعضی از مواقع به دلایلی از جمله کمبود فضا جهت نصب هواکش های صنعتی از هواکش بین کانالی استفاده می شود. به دلیل اینکه اگر بخواهند از هواکش های صنعتی استفاده کنند فضای زیادی را اشغال می کند. 
هواکش های بین کانالی هم، همچون موارد دیگر دستگاه های هواکش جهت سالم سازی و پاکسازی فضا از بوهای نامطبوع که ممکن است برای افراد مشغول در آن محیط مضر و خطرناک باشد استفاده می شود و در تعبیه جریان هوا کاربرد دارد و وظیفه گردش هوا را بر عهده دارد که همین گردش هوا باعث می شود که هوای کثیف و آلوده از محیط به محیط دیگر انتقال و به بیرون محیط انتقال پیدا کند.
فن بین کانالی هم به صورت دمنده و هم به صورت مکنده مورد استفاده قرار می‌گیرد. هواکش و فن بین کانالی نسبت به هواکش های صنعتی سایز بسیار کوچک تری و قیمت بسیار مناسب تری دارند و به همین دلیل می باشد که استفاده از هواکش بین کانالی طرفداران بسیار زیادی در صنایع پیدا کرده است. محل قرار گیری هواکش بین کانالی در بین کانال ها می باشد که با نصب در بین کانال اقدام به تخلیه هوا و گردش هوا در محیط های صنعتی می نماید. با توجه به سایز کوچک این نوع هواکش اما می توان به صراحت بیان کرد که دارای قدرت مکش بسیار بالایی می باشد. این نوع از هواکش در تمامی مکان ها قابل نصب می‌باشد. در برخی مواقع به دلیل آن که ابتدای کانال تا انتهای آن بسیار طولانی است و باعث کاهش راندمان کاری هواکش می‌شود از فن بین کانالی جهت افزایش راندمان کاری فن استفاده می شود.پ
بیشترین استفاده از هواکش های بین کانالی در رستوران ها، مجتمع های اداری و تجاری عظیم و کارخانجات می باشد. 
هواکش بین کانالی خود به دو مدل تقسیم می شود.یکی از این مدل ها هواکش بین کانالی دایره ای و نوع دیگر آن هواکش بین کانالی مستطیلی می باشد. که در ادامه به توضیحات مختصری در مورد هر نوع از این هواکش می پردازیم. 
کانال‌های هواکشی که امروزه تولید و به بازار عرضه می شوند در اندازه‌ها، شکل‌ها و از مواد متنوعی ساخته می‌شوند.  دلیل این تنوع و متفاوت بودن به این دلیل می باشد که هر نوع از این کانال‌ها برای اهداف متفاوتی مناسب هستند و محدودیت‌ها و دوام متفاوتی دارند و چه بسا اگر تمامی کانال ها به یک شکل و اندازه بودند در خیلی از مکان ها غیر قابل استفاده می شدند. 
هواکش بین کانالی دایره ای : 
این نوع از هواکش بین کانالی که به دایره ای معروف می باشد، دارای ناحیه  مکش و تخلیه دایره ای شکل است که با توجه به کد ساخت در 5 سری طراحی و تولید گشته که دارای اندازه‌ ها و کارایی های متفاوتی و متنوعی می باشد. بدون شک، امروزه کانال گرد  بیشتر  از کانال های مستطیل شکل در ساختمان‌ها استفاده می‌شود. کانال گرد مزایای فراوانی دارد، مانند جریان هوای افزایش یافته، نصب سریع و هزینه‌های کمتر و ...
هواکش بین کانالی مستطیلی : شکل این کانال ها به صورت مستطیل می باشد و در مواقعی استفاده و کاربرد دارند که فضای ی قابل استفاده کم باشد و امکان استفاده از ارتفاع زیاد وجود نداشته باشد. این کانال‌های مستطیل شکل مشکل اتصال زشت بین فن کویل و کانال اصلی را نیز برطرف می‌کنند.به ارتفاع کمتری نیاز دارندبه‌آسانی می‌توان فن کویل را به کانال اصلی وصل کرد.
و اما در آخر و برای انتخاب و خرید بهتر که با گذشت زمان دچار اشتباه نشویم بهتر است که با کارشناسان مربوطه و متخصص در این زمینه مشاوره داشته باشید تا شما خریداران را جهت خرید بهتر و مقرون به صرفه تر راهنمایی کنند. 
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت نزد نمایندگی بلابرگ در ایران محفوظ می باشد .
طراحی سایت : ایران طراح